Contacteer ons

NAYAN NV and Lipault ontvangen graag uw vragen en opmerkingen!

Ik wil een opmerking geven over een product dat ik in een winkel in Nederland kocht.

Neem contact met ons op via e-mail:

Ik wil mijn product laten repareren / een reserveonderdeel bestellen

Klik hier ici.

Ik wil contact opnemen met de verkoopafdelingen voor een productaanbod (inclusief B2B).

Neem contact met ons op via e-mail:

Ik wil contact opnemen met de klantendienst in verband met een online bestelling.

Contact opnemen met de Klantendienst

Kantooruren:
Maandag-vrijdag: 08.15 u. tot 12 u. - 13.00 u. tot 17.30 u. (GMT+1) Gelieve het bestelnummer of accountnummer te vermelden dat je bij je bestelling kreeg.

FAQ:
V: Kan ik een product bestellen dat online niet aangeboden wordt?
A: Nee, niet op dit moment.
V: Wanneer komt mijn bestelling aan?
A: Log in bij het account centerom het traceernummer van de verzender te bekijken.
V: Hoe stuur ik mijn koffer terug?
A: Ga naar Verzenden en terugsturen voor gedetailleerde instructies.

Ik heb een Lipault product en ik heb een vraag.

Neem contact met ons op via e-mail: